obsada
Imię i Nazwisko | Informacje | Kadencja | Okres | Kolejność |
---|---|---|---|---|
Anna Buczek |
Telefon: tel. (84) 686-96-22 fax. (84) 686-96-65 Email: Obowiązki:- prowadzenie spraw dotyczących ewidencji działalności gospodarczej (rejestracja, wydawanie zaświadczeń, wydawanie decyzji o wykreśleniu z ewidencji); - prowadzenie spraw w zakresie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych. Prowadzenie archiwum zakładowego. |
0 | 1 | |
Przemysław Bełżek |
Telefon: tel. (84)686-96-80 fax. (84) 686-96-65 Email: Obowiązki:planowanie i pozyskiwanie źródeł finansowania inwestycji oraz ich rozliczanie, opracowywanie programów finansowania inwestycji, programu ochrony środowiska, programu rewitalizacji. |
0 | 2 | |
Ewa Jabłońska |
Telefon: tel. (84)686-96-81 fax. (84) 686-96-65 Email: Obowiązki:przygotowanie i bieżący nadzór nad realizacją budżetu referatu GKI, planowanie oraz pozyskiwanie źródeł finansowania inwestycji |
0 | 3 | |
Violetta Lipińska |
Telefon: tel. (84) 686-96-83 fax. (84) 686-96-65 Email: Obowiązki:- prowadzenie spraw dotyczących komunalnych lokali mieszkalnych i użytkowych. |
0 | 4 | |
Jan Skórzak |
Telefon: tel. (84) 686-96-76 fax. (84) 686-96-65 Email: Obowiązki:- prowadzenie spraw dotyczących przygotowania, rozliczania inwestycji (remontów), budownictwa mieszkaniowego, infrastruktury technicznej (wodociągi, kanalizacja, wysypisko odpadów komunalnych). |
0 | 5 | |
Tomasz Welc |
Telefon: tel. (84) 686-96-86 fax. (84) 686-96-65 Email: Obowiązki:- prowadzenie spraw w zakresie przewidzianym w ustawach i dyrektywach Unii Europejskiej: o ochronie środowiska; o gospodarce odpadami; o gospodarce wodnej o ochronie przyrody - prowadzenie spraw określonych w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku, planie gospodarki odpadami, programie ochrony środowiska, regulaminie utrzymania czystośvci i porządku |
0 | 6 | |
Janusz Kuś |
Telefon: tel. (84) 686-96-85 fax. (84) 686-96-65 Email: Obowiązki:- prowadzenie spraw dotyczących: przygotowania i rozliczania inwestycji energetycznych (oświetlenie miasta), remontów i bieżącego utrzymania dróg. |
0 | 7 | |
Wiesław Kutryn |
Telefon: tel. (84) 686-96-84 fax. (84) 686-96-65 Email: Obowiązki:- prowadzenie spraw w zakresie ochrony środowiska i ekologii, utrzymania czystości, zieleni miejskiej, cmentarnictwa i miejsc pamięci. |
0 | 8 | |
Danuta Małysz |
Telefon: tel. (84) 686-96-87 fax. (84) 686-96-65 Email: Obowiązki:- prowadzenie spraw dotyczących ewidencji działalności gospodarczej (rejestracja, wydawanie zaświadczeń, wydawanie decyzji o wykresleniu z ewidencji); - prowadzenie spraw w zakresie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych. |
0 | 9 | |
Arleta Maciocha |
Telefon: tel. (84) 686-96-88 fax. 084) 686-96-65 Email: Obowiązki:- prowadzenie spraw dotyczących dodatków mieszkaniowych. |
0 | 10 | |
Marta Cis |
Telefon: tel. (84) 686-96-89 fax. (84) 686-96-65 Email: Obowiązki:- prowadzenie spraw dotyczących dodatków mieszkaniowych. |
0 | 11 | |
Maciej Swatowski |
Telefon: tel. (84) 686-96-80 fax. (84) 686-96-65 Email: Obowiązki:- prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem źródeł finansowania inwestycji i innych przyjętych do realizacji projektów, - prowadzenie spraw dotyczących opracowanych programów krajowych, wojewódzkich, gminnych i krajowych -współdziałanie i współpraca przy realizacji zadań rządowych służących promocji i integracji Polski z Unią Europejską |
0 | 12 | |
Piotr Droździel |
Telefon: tel. 84 686 96 82 fax. 84 686 96 65 Email: Obowiązki:- prowadzenie spraw dotyczących przygotowania, rozliczania inwestycji (remontów), budownictwa mieszkaniowego, infrastruktury technicznej (wodociągi, kanalizacja, wysypisko odpadów komunalnych). |
0 | 13 | |
Jan Bednarz |
Telefon: tel. 084) 686-96-82 fax. (84) 686-96-65 Email: Obowiązki:- prowadzenie zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie komunalnego budownictwa mieszkaniowego, budownictwa administracyjnego, oświatowego i lokali użytkowych |
0 | 14 | |
Jerzy Sosnowski |
Telefon: tel. (84) 686-96-77 fax. (84) 686-96-65 Email: Obowiązki:Zastępowanie Kierownika Referatu podczas jego nieobecności. Analiza projektów technicznych, przedmiaru robót oraz opisów przedmiotu zamówienia wszystkich zadań inwestycyjnych i remontowych przygotowywanych przez Referat do zamówień publicznych oraz ich parafowanie. Kontrola inwestycji remontów pod kątem jakości wykonywanych prac oraz ich zgodności z projektem technicznym i wymogami prawa budowlanego prowadzonych przez Referat. Współpraca z projektantami, wykonawcami i inspektorami nadzoru. Prowadzenie spraw dotyczących przygotowania i rozliczania inwestycji infrastruktury technicznej z zakresu drogownictwa, wodociągów i kanalizacji, ciepłownictwa. |
0 | 15 | |
Jan Jamiński |
Telefon: tel. (84) 686-96-75 fax. (84) 686-96-65 Email: Obowiązki:Sprawowanie kontroli wewnętrznej dotyczącej realizacji zadań z zakresu kompetencji Referatu określonych w Regulaminie Organizacyjnym i przepisach prawa. Wydawanie w imieniu Burmistrza Miasta decyzji administracyjnych oraz prowadzenie korespondencji w sprawach wchodzących w zakres działania Referatu. Współdziałanie z instytucjami, organami, referatami Urzędu w zakresie zadań Referatu. Współdziałanie z powiatowymi i wojewódzkimi instytucjami w zakresie realizacji zadań na terenie miasta Biłgoraj a będących w kompetencjach tych instytucji. Współpraca z jednostkami organizacjami i przedsiębiorcami podległymi Gminie Miasto Biłgoraj. Kontrola postępu robót/dostaw realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych. Koordynowanie spraw dotyczących komunalnych lokali mieszkalnych i użytkowych, dodatków mieszkaniowych, prowadzenia ewidencji działalności gospodarczej oraz spraw w zakresie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych. |
0 | 16 |